Friday, October 26, 2007

წინადადებები, რომლებსაც ქალი არასოდეს იტყვის!

1. დარწმუნებული ხარ, რომ საკმარისი დალიე?
2. გადავწყვიტე, სახლში ტანსაცმელი აღარ ჩავიცვა
3. ჩემმა მშობლებმა თავიანთი ქონება სიკვდილამდე უკვე გადმომირიცხეს, რას იტყოდი, შემდეგი 5 წელი რომ არ გემუშავა?
4. შენ ახლა შენ ძმაკაცებთან ერთად დასალევად არ უნდა წასულიყავი?
5. ძალიან სექსუალური ხარ, როცა მთვრალი ხარ
6. ეს შესანიშნავად მესმის, მომავალ წელს ხომ ქორწილი გვაქვს?
7. წადი მშვიდად ბიჭებთან ერთად სტაიონზე, შენ ეს დაიმსახურე
8. მისმინე, მე საკმაო ფული მაქვს, რატომ არ დაანებებ მუშაობას თავს?
9. საყვარელო, ჩვენი კეთილი ლამაზი მეზობელი ქალი ეზოში წევს და "ზაგარს" იღებს, შენ ეს აუცილებლად უნდა ნახო
10. არა, მე ამ მანქანასთან მხოლოდ ზეთის გამოსაცვლელად დავჯდები
11. რა თქმა უნდა, მე ეს არ მანერვიულებს შენი ძმაკაცები რომ კარტის სათამაშოდ მოდიან, ლუდი მოგიტანოთ?
12. გჯერა, რომ ასე უფრო გამხდარი ვჩანვარ?
13. ჩვენ ხშირად ვართ გარეთ, არ შეიძლება უფრო მეტი დრო გავატაროთ სახლში?
14. შენც ასე ფიქრობ, რომ პამელა ანდერსონს მაგარი ტანი აქვს?
15. არა, არავითარ შემთხვევაში, შენ მე უკვე ბევრი რამ მიყიდე
16. თავის ტკივილი? რა არის ეს?
17. შეინახე შენი ფული, ამ რაუნდს მე გადავიხდი
18. დიდი სიამოვნებით გიუთოვებ "საროჩკებს", ვისვენებ დაუთოვებისას
19. შენთვის პლეიბოის აბონირება გავუკეთე, ძალიან კარგი ინტერვიუებია
20. ამ 3 წყვილ ფეხსაცმელს უკან დავაბრუნებ, ძალიან ძვირია
21. შეიძლება ფეხბურთს ვუყურო? მინდა გავიგო რა შემთხვევაშია აუტი
22. ტელევიზორისთვის კარგი სავარძელი გიყიდე თავისი მაცივრით
23. ძალიან მიყვარს სახლში რომ დალეული მოდიხარ, ძალიან საყვარელი ხარ ამ დროს
24. მოდი, დღეს 1 საათი მასაჟს გაგიკეთებ
25. გაანებე თავი, სამზარეულოს კარს მე თვითონ დავკეტავ, საჭირო არაა დაინახო სამზარეულოში როგორ ვმუშაობ
26. ლოტოში ფული მოვიგე და შენ პორშე გიყიდე, მაგრამ არ გაბრაზდე, ისეთი რადიოთი, როგორიც შენ გინდოდა, უკვე გაყიდული იყო
27. ჩემ კრედიტ-კარტას მოგცემ


რას იტყვით ქალებო, ეთანხმებით? რას დაამატებდით?:)

1 comment:

Anonymous said...

vaime, ragac echvi shemepara qali var tu ara :sheshfotebulismailiki:

titqmis frangi :P